Marknad

Idag har det varit höst-marken i Sala! Såklart smet man dit på lunchen och köpte med lite grejer som är ganska typisk marknadsfynd!
Sedan var det sista dagen för ena praktikanten också! Så han fick  en avskedspresent! Det var en av hans favoritbilar fast leksaksbil sen typ 10 lager papper och kartongtejp och hårdknutna snören = Min pappas speciallare paket! Hahah!
 
Jag köpte hem:
 
 
Cocosbollar som är så goooa! Han erbjöd mig två så jag köpte två.. Tror ni inte att jag kommer på sen när jag kommit tillbaka från affären "Viiiiisst fan Jonas (min pojkvän) gillar ju inte cocosbollar..." Aja mer till mig.... hur ska jag må efter denna helg...
 
 
Sedan lite goda chips som kan vara bra att ha hemma ;)
 
 
Sedan SÅKLART brändamandlar! Det är ett Måste!! Nom Nom! Synd dom tar slut bara ;(
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Åh! vad gott med brända mandlar! Det går bra att frysa in cocosbollarna om du inte orkar äta alla i helgen =P

Svar: Grymt gott! :D Vilken tur, var osäker på om man kunde göra det! Tack för att du sa det! :D
Angelica Nyberg

2012-09-28 @ 21:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0