Födelsedag

Idag har jag och min pojkvän varit hos mamma som fyller år idag! Det var mycket trevligt och massa god fika ;)
Hon fick två tröjor, ett armband och en special mascara som hon önskade sig! :) Sedan köpte jag en ny tröja åt mig själv också. ;)
Nu blir det lite soffmys innan det blir dags att sova lite! Hoppas det hinner sluta regna tills imorgon bitti? Ska till gymmet innan jobbet och sedan cykla/gå till jobbet! :O Men de blir nog bra, de värsta som kan hända är ju att man kommer dyngsur till jobbet, men de är ju en standard ;) höhö!
 
 
Sötaste prinsen fyllde ju år i söndags! Tror du jag kom ihåg de eller? NOPE! ;) Så köpte lite "goda" ben
till honom idag! :)
 
Natti Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0