Dagens köp

Har precis kommit tillbaka från promenad med Voffsingen, direkt när jag var på raksträckan hemma så gick sambon med våran hund och drog med mig ;) tur var väl de för de var en super mysig promenad med många pinnar i luften! 
 
Eftersom att lönen kom in idag pallrade jag mig till Kicks på lunchen för att köpa loose powder (Super bra!) och sedan i shoppingens hetta kom jag på att min duschtvål börjar ta slut, så blev en sådan också. Denna luktar galet gott!!
 
 

NU ska jag äta något sedan ska jag ner till gymmet och bli lite trött ;)
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det där pudret är så sjukt bra! Värt att betala lite mer för! :)

Svar: Den är sjukt bra! :D absolut, den räcker ju hur länge som helst med! :D
Angelica Nyberg

2012-09-26 @ 18:02:55
URL: http://www.nattstad.se/typamies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0