120928

Godmorgon! Var uppe klockan 6:15 och käkade en snabb frukost som bestod av havregrynsgröt, äppelmos och rismjölk! Sedan for jag till gymmet och var där i 1 1/2 timme, så nu är jag pigg för dagen! När jag kom hem tog jag min andra del av frukosten som var en smoothie med diverse ingridienser, duscha, sedan käka en skål yoghurt m goa flingor från Pauluins (jätte goda!)
Nu ska jag ta mig till jobbet och tillbringa dagen där! Sen är det marknad på torget (mitt i stan) synd bara att det regnar, inte så kul för dom som står där! :/ Får hoppas det spricker upp!
 
Ha en trevlig dag!


 
Make your dreams come true!

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

vackert

Svar: Tackar! :D
Angelica Nyberg

2012-09-28 @ 17:06:24
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0