The woman in black

Nu har jag käkat chips så jag spricker! Herre jösses vad mätt jag är!! Inte bra dehär med chips, borde sluta! Säger de varje gång, men endå fortsätter man köpa f*nskapen! ;)
 
Filmen vi såg hette The woman in black. Den var helt okej, den var lagom läskig för mig! Gillar INTE skräckfilmer, gillar bättre komedier så man är glad och har skrattat ihjäl sig istället för att ha känslan att man är förföljd och inte kan sova och när man lyckas somna så drömmer man mardrömmar?! Nää, inte skräck ;) ( det var inte jag som valde filmen!) Sedan är det Daniel Radcliffe (Harry Potter) som är huvudperson i filmen och det är lite jobbigt för det enda jag ser honom som är ju som sagt Harry Potter! Lite halvt jobbigt faktiskt, det finns ju dom skådespelare som alltid kopplar till en vis filmkaraktär! Tex. Johnny depp som Jack Sparrow eller Morgan freeman som Gud!
 
 
 
 
 
 
 
 
Natti natti ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0