Lördagsmys

Igår gick jag över till Linnea och snackade lite, sedan drog vi till ICA och handlade lite gott! Jag var grymt sugen på nötter på lösvikt, meeen eftersom ICA bygger om så hade de inte börjat med de än... så då åkte vi till COOP istället. ;) 
Sedan funkade inte internetet hemma hos oss så vi inte kunde kolla på den filmen vi tänkt så så kikade vi på Ice Age 4 istället! Den var bra som vanligt! Det är så kul med dagens "barnfilmer" för alla kan kolla på dom, de har ju "vuxenhumor" också! ^^
Sedan efter de var ju klockan tok för lite så vi kollade på en till, så då blev de GONE. Den filmen var också bra! ^^
 
Idag har jag äntligen fått sova ut, jag lever för lördag, söndag och måndag! Är dock inte ledig imorgon :( 
Denna söndag ska jag bara slappa och vila batterierna! ^^
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0