Lär känna mig lite bättre

Gymmade imorse och de gick/kändes jätte bra!! :D

För er som läser har jag hittat en liten frågerad som jag har svarat på! ;) Tycker det är så svårt att skriva om en själv. Det blir så tokigt och jag tror det är på något sätt lite pinsamt? För om jag tycker en grej om mig själv som jag är ganka nöjd med som hur man är så kanske de inte är så egentligen som andra uppfattar en.. Tycker sånna disskutioner i skolan var riktigt jobbiga! Så sånna här frågor är lite lättare iallafall! ^^
 
Men då kör vi!
 

- Fyra frågor om förhållanden

Är du singel? Nix.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ?  Jajamen!
Hur många har du varit kär i? 3  
Är du kär just nu?  Japp! Tokkär!

- Tio frågor om dig själv

Namn?Angelica "Johanna" Nyberg
När fyller du år? 12 April
Några piercingar? Nix, bara i öronen om de gills? ^^ 
Vad har du på dig just nu? Jeans, och jobbtröja! 
Vilken årstid är bäst? SOMMAR!! <3 
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Får vakna av mig själv, solen skiner in genom fönstret och min älskling kommer med frukost på sängen! <3
Vad är du bra på? Hmm, Är ganska bra med djur, fota (ibland) tyyyp!
Vem/vilka älskar du mest på denna jorden? Min pojkvän och min hund och mina föräldarar <3
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans med någon!.

- 10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? Linnea!
Vem är den roligaste av dina vänner?  Linnea ;)

Vem är mest partyprisse? Haha! Linnea, Lina och My! 
Vem är den du helst har filmkväll med? Linnea

- 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? Min Mamma 
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Japp! :)
Vem är farligast i din familj? Min styvmor..
Vem ser roligast ut i din familj? ingen.
Vem är coolast? Jag ofc ;)
Har ni något husdjur? Har min lilla prins-vovve <3
Vad har du haft för djur? Häst, hund, katt, ankor, marsvin, kaniner! Dock bara hund nu! Saknar hästlivet dock!!!!! <3
Mest gemensamt med? Mamma och pappa ;O
Roligaste kvällen med familjen?  Oj, mina föräldrar är ju skilda så....Vet faktiskt inte :O


10 frågor om idag

Vad har du gjort? Gymmat, jobbat, klämt på iPhone 5, handlat lunch, äter lunchen! 
Vad ska du göra nu? Äter men ska snart upp och jobba igen! 
Har du gjort något dåligt idag? Ne, faktiskt inte :O Men de kommer nog ska ni se! ;)
 Vad har du ätit idag? Frukost: först gröt, m äppelmos o rismjölk, efter gymmet gjorde jag en smoothie! Sen nu käkar jag skyr och macka och mjölk med extra protein!
Har du duschat idag? Japp! Lite nasty annars eftersom jag gymmande ;)

Är du trött nu? Nope, pigg som en nötkärna! :D

Vad händer i morgon ?  Jobb och planering inför surprisepartyt tror jag! :)

 

- ANNAT Hur mår du just nu?  Jag mår Prima! ;)

Har du piercat dig? Nix (föritom örona såklart!= 

Är du hungrig nu?  Jobbar på att inte va de ^^
Vad är klockan nu just nu? 13:19
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Denna och bloglovin och facebook! 

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast?  Jonas!

Vem sms:a till dig senast? Jonas

Vem  sms:a du till senast? haha Jonas!

 

-FAMILJ

Hur  länge sen var det du träffa din morsa?  CA: 5 dagar sen!
Hur länge sen var det du träffa din farsa?  typ 5 minuter sen? 


- ÖVRIGT


Gillar du punk? Ibland
Har du sminkat dig idag? Japp! 

- MUSIK

Lyssnar du på musik just nu?  Inget, bara ljudet av en underbar fläkt..........
 Vilket är ditt favoritband/artist? Har många med några är: Lady Gaga, The Fray, Sick Puppies, Nickelback, Skillet, Papa Roach, Dead by April, The Goo Goo Dolls, Carpark North och Taylor swift!
 Vad gillar du för musik? Jätte blandat!

- KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? Mmm
Har du fler än 3 jeans? MMMm
Har du fler än 5 tröjor? MM!

 

- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? Yes
Använder du wax? Nope
Använder du ögonskugga? De är väääldigt sällan!

Använder du kajal? ibland
Använder du hårspray? bara när jag lockat eller gjort volym
Använder du volymspray? Nope, bara sån här "Dust it" ibland :) 
Använder du mousse? Nope
Använder du deodorant? Nä,..?  HAHA nerå, ALLTID! ;)
Använder du parfym?
Japp!
Använder du läppglans/läppstift?  nä, bara cerat
Använder du brunkräm? Nix
Använder du rouge? Japp
Uppsatt hår eller hängande?  Hängande!
Plattar/lockar du håret varje dag? Plattar
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Haha ne? Händer väl där i Maj ;)


KÄRLEK

Är du kär just nu? Verkligen!!!<3
Har du kysst någon idag? Ja <3

Har du ett förhållande?  Jajamen!
Är du romantisk? Ja, ibland så ;) 
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nix!

Vill du vara singel eller ha ett förhållande?  I ett förhållnade! :)
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nix!
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?  typ 20-22?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Har inga syskon ;)
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Njaaeee
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Jadu, hur ska man förklara det? Den han har... Hahah, nej men snygga jeans, sen snygg tröja/skjorta! Sedan ett brett halsbandkedja!

 

Mycket frågor blev de! ;)

 

 

Bild från google.se

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Gölleeeeee <3

Svar: duja! ;)
Angelica Nyberg

2012-10-05 @ 09:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0